Bio

Igår hann jag inte skriva eftersom jag direkt efter jobbet åkte iväg och mötte packet på Heron för att se en film. Deja Vu den med Denzel Washington var bokad och den var riktigt bra måste jag säga. i slutet när det hände en grej skrek jag tillochmed ut JA. Boysen var ju lagom roliga med tanke på att dom va på pikalurren som Natta skulle ha sagt. Jerry började med att slänga popcorn på oss och tyckte det var roligt även den femtioelfte gången :P men han är charmig så man blir inte arg.
Det var sex dagar kvar nu tills vi åker till Åre och alla ser verkligen fram emot det.

På jobbet idag skulle vi ha haft en rekordtimme men icke sa nicke det blev bara en 10a. Alla var lite besvikna med tanke på att vi verkligen var bemannade för att sälja mycket.
Farfar kom till Sverige imorse så jag hade messat honom om att komma och hälsa på mig på jobbet och kors i taket han och far min kom verkligen :D blev verkligen jätte glad. Har inte sett honom på jätte länge och pappsen träffar man inte heller varje dag. Var ju också beredd på att alla skulle kommentera att båda var väldigt långa o stora men jag gillar den uppmärksamheten som man får genom tillexempel pappsen. Vet inte vad det är men tycker man om dom mycket så vill man visa upp dem sen att far har jätte långt hår också gör ju att folk tittar lite extra.

Tina jobbade idag och vi blir fan ett radarpar när vi umgås. Så jäkla skojjig brutta. Vi har pratat lite om att gå ut tillsammans så vi kom fram till att det kunde bli ikväll.
Så nu sitter jag här vid datorn och dricker en grogg med Smirnoff och Sweppes eller hur det nu stavas. Gott är det iallafall och det är det som räknas måste alla hålla med mig om.
Vi ska väl inte vara kvar till stägning men ut o dricka o dansa lite.
Mamma blev lite besviken hon hade gärna velat att jag var där hos dom o spelade Bingolotto. Lockar inte så mycket men fick lite dåligt samvete. Hon hotade med att komma och väcka mig klockan 7 för att öppna julklappar.
Japp det stämmer!! Det är verkligen julafton imorgon och jag håller med Dennis om att man inte har fått nån julkänsla än. Sånt kanske försvinner lite med åren också ?!

Så imorrn på förmiddagen ska vi vara hos Morfar och Birgit och äta. Ska bli mysigt. Får se om morbror Pekka också dyker upp ett tag. Han brukar göra det men man vet aldrig med honom.


En liten efterlysning här till herrn i vit keps/mössa som var väldigt trevlig och sa att han gärna träffade mig igen. You know where to find me. Har aldrig sett killen förut men han var väldigt trevlig och rolig. :D
(Dennis du behöver inte bli avundsjuk nu va hihi)




God Jul



det kan jag säga redan nu för jag kommer antagligen inte blogga imorrn.



party party
/ärajka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0