Don't wonder

Ja, hur är det egentligen, går det bra eller går det inte så bra?
Har ingen aning ska jag säga. Lär ju märkas ganska fort men varför känns inget besvarat??
Vill inte spekulera för man kommer ingen vart med det men det är svårt att låta bli... =S


Bara för det går vi över till nåt annat.
Dagens samtalsämne var såklart julfesten. :D Kuljeets bravader stod vi o skrattade åt ännu en gång och att Steve hade hamnat under bordet för att han missade stolen var jääkligt underhållande. Inte minst för att han hade en bula i bakhuvudet HaHa. (obs. fnittrar fortfarande lite för mig själv).
Annars var det lugnt på jobbet luktar stekos gurka och lök i en härlig blandning efter några timmar i köket. Skönare vid grillen måste jag säga men det är ju aldrig kul med alla grillordrar som Huddinges befolkning så gäääärna gör på Donken i centrum.
Det är bara måndag men ser inte fram emot att jobba lördag och söndag denhär helgen. Sånt man får ta tyvärr. Juste imorrn och på onsdag har jag verifiering i områdesledning. Pirrigt värre men det är bara hoppas på att allt rullar på så att vi inte stöter på massa problem som då är min uppgift att lösa.

Det tar emot här nu att jag måste städa mitt rum och tvätta tvätt. Inte så jobbigt egentligen med tanke på att jag har tvättmaskin torktumlare och torkskåp i lägenheten men lyckas alltid glömma bort tvätten. Då är det inte konstigt att man bara hinner med en vända innan man måste sova. Aaa o bettskenan jag fick gick jätte bra när man va full o skulle sova men inatt hade jag omedvetet i sömnen plockat ut den och lagt den bredvid mig :P Bättre lycka nästa gång.

Amalia har fått sin son den 28:e november så grattis till henne =D det blev en Alexander.

Nog för idag.
/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0