IKEA

Skulle bli så kul o åka till IKEA och äntligen köpa nåt o ställa alla mina skor i. Hittade en hylla. Billy serien typ silver grå färg. Den var jätte fin. Men den är sådär 2 meter hög och kommer antagligen i en kartong,så lycka till och få in den i mammas bil =(. Mamma skulle prata med Vippan om hon kanske kan låna den stora bilen o ta en vända och köpa den på torsdag. Då är jag ledig.

Bytte med Dharam eftersom han behövde göra nåt med sin dotter. Så jobbar stägning på fredag och öppnar lördag och söndag. Förstörd helg men men det är inte mycket att göra åt. Nån från jobbet kanske är intresserade över att bara gå o ta nån öl o snacka skit.

Ja,idag då jag skulle öppna luckan under fritösen så small en nagel. AAAAAJ kan jag bara säga. Min egna nagel gick inte sönder men gelen lossnade och på fingret bredvid sitter gelen fast till hälften. I have a nail emergency here =P Så ringde en kvinna som fixar naglar hon ska slipa bort dom på tosdag. Funderar på att kolla vad det kostar att göra en förstärkning på mina egna bara så att dom håller ett tag kanske. Det är så fint med långa naglar .

Nu vettni börjar jag få ångest över att bo som jag gör. Jag har ett rum i nån annans lägenhet. Har bott här ett år och nu börjar det ta emot tyvärr. Så bli inte förvånade om jag säger att jag har skaffat lägenhet i Fittja. Det har tidigare varit helt uteslutet att bo där pga själva området.
Vet inte om jag vågar gå där ensam om kvällarna? ! Ska nog inte vara några problem men ändå.sen sa  mamma att om jag flyttar dit får jag se till att skaffa tårgas och snacka för mig själv med mobilen i örat haha.
Känns bara så hopplöst just nu att få ett boende i Tumba Tullinge eller Huddinge. Det är ju där jag kan tänka mig o bo helst sen närmare city gör inget. Men Hässelby är också en av dom längst ner på listan.

Jaja vi får se vad framtiden har att erbjuda men allt känns hopplöst just nu. Inte för att man bara brukar säga så men vet vad jag vill i ett ämne men det är inte besvarat på samma nivå. Och hur mycket man än har sökt under ett år på lägenhet har jag inte fått en enda visning. ILLA

Det är också nåt som är positivt med att ha ett sånt tempo på jobbet. Man hinner inte fundera för sig själv. Finns alltid något att göra och roligt folk att prata med =D


Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0