Nattstädare

Kom hem för typ en kvart sedan. Det blev lite sent idag med tanke på att det skulle komma folk och fixa golv o dörrar o massa grejs. Var tvungen o se till så att nattstädarna också var med på noterna.
Men det gick ju sådär. Do som skulle laga dom började laga men var då ivägen för nattstädarna som då blev arga och klagade hos mig över att dom inte kunde göra sitt jobb. Tyvärr fanns det ju iiiinget jag kunde göra åt saken men det tog ändå på krafterna och jag blev lite sen. Men hade iallafall inga problem med nå massa minus i kassorna . Det var väl det positiva :D

Jespers lillebror jobbade för första gången idag. Han var väl en söt liten prick. Jesper ska fixa dejt ;D
Lo som herrn heter va lite rolig när han stod själv i köket. Crippa beställde en Chicken Tasty och en Fullkorn. Fullkorn som då är McFeast men fullkornsbröd.
Lo gjorde då en Chicken Tasty (rätt) och en Chicken Tasy med fullkornsbröd. Hahah så söööt.

Jag Dennis o DataPata var ute och rökte tillsammans och stod då och disskuterade om det kommer komma nån snö o vi kom fram till att det kommer det inte göra. En timme senare om ens det så snöade det :D
Första snön jag ser iår med tanke på att jag var i Thailand när första första snön kom :P.
Då säger jag att idag snöade det sen kan det få vara borta imorrn. Me no like when it's cold dammit.

Juste jag var jäkligt rolig eller spydig eller vad jag nu var men Pata sa att Lo skulle bli ännu en av mina lammkött o jag svarade nää han blir lite mer en utmaning hihi sååå ego :P

Naaaaaaaaajt

Kommentarer
Postat av: D

bra ! för jag är nyfiken :D

2006-12-19 @ 22:55:57
URL: http://aldenroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0