Skor?

Nu är jag hemma efter en eftermiddag på stan med Jenny.
Skulle inte åka in idag hade jag tänkt med tanke på att jag var lite bakis och var mumie där på förmiddagen men vart jäääkligt sugen o se vad mellandagsrean hade att erbjuda min garderob.
Handlade lite grejjer därbland ett par skor från Din Sko som var jätte häftiga lite allstar stuk men i mässingsfärg. As fräna var dem och kostade bara 200:-. Jenny oopsade lite där när hon kom på att hon peppade mig att köpa dem. Sa bara att det gör inte mig nåt inte berätta för mamma bara. haha.
Joni Patte Kimmo och Kimmos kompis var inne i stan också så vi mötte upp dem och åt i kungshallen. Åt på indiska stället där. Curry Chicken blev det o det var lika gott som vanligt.

Men igår var jag ju ute med Elin Oscar och Sirius(tror jag han stavar det). Hade jätte roligt och full som jag vet inte vad hihi, Mådde as bra och vi dansade och hade det skoj. Oscar ville att vi skulle gå in på Candyroom där på Candy men kände att vi hade ju kul där vi var så sa nej. Då gick Oscar till baren o typ raggade upp nå blondiner så gick han o Sirius med dem in på Candyroom.
Jag brydde mig inte men det var dålig stil ändå å jag och Elin dansade lite till sen blev vi hungriga och drog därifrån. Raggade lite på killen i garderoben också :P

Juuuuuuste det var en jätte rolig kille inne på Åhlens som var med sin fru typ och skulle kolla efter plånbok så ropar han till att nu har jag hittat den jag vill ha och plockade upp en plånbok som hade ett gammaldags sätt att öppna den på och var jätte turkos och jätte tjejig. Han påpekade då att den både var händig och verkligen jätte snygg.
Han var jätte ironisk men det var aaaas skoj så jag kunde inte hålla mig o stod där o skrattade. Hans fru skrattade lika mycket :D


Tack för mig och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0