Tv Shop

Windsor Pilates för fulla muggar här på TVn. Me no like Tv shop =P
Jag och min mor köpte ju en grej därifrån baara för att testa. Sauna Belt. Man ska svettas jätte mycket och så förlorar man fett runt midjan bla bla bla Det var nästan så att man gick upp nån cm för att det blev varmt. Svettas så att det rinner som det visas. Nope det är såklart man inte gör hihi.
Kul grej o testa en sån sak. dom funkar bara inte. Stackars de somär beroende av o beställa från teven. Finns såna. Lovar.

Idag är jag ledig och det är så skönt. Fick sova lite längre men ställde klockan ändå för att inte sova massa timmar. Och ska iväg till Daniella och fixa mina naglar klockan 11.
Försökte få med mig Jenny till Skärholmen på eftermiddagen men hon skulle jobba på Hilton idag så får se om mamma kanske orkar träffa mig där. Annars glider jag själv.

Tänkte jobba kväll idag men det behövdes inte dom bytte tider sinsemellan. Så frågade herrn om han skulle göra nå spec. Tvättstuga o hjälpa exet med hennes grejjer som hon så gärna vill ha.Synd med tanke på att jag jobbar hela helgen men jag orkar inte fråga för han verkar inte såå intresserad. Visst han är sjuk också det kan man förstå men iallafall. =(

Pratade lite fort med Patrick igår på msn. Han ska inte med till Åre.

Igår var det Finlands nationaldag . "Oi maamme Suomi synnyin maa soi saana kultainen..."


och det var även Joni och Jennys FYRAårs dag. helt sjukt länge Grattis


Men nu ska jag äta Fazer bröd och dricka apelsin juice ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0