Bettskena var det här.

Idag var jag ledig så hade tandläkar tid klockan 13. Fick min bettskena så att jag kanske låter bli o gnissla mina tänder och få huvudvärk i samband med det. Men det var tydligen ingen garanti utan bettskenan är som en påminnelse att inte bita ihop med käkarna.

Efter det så åkte jag in till stan själv och vandrade runt lite. satt på Sandy's och t en macka o fikade. Det var jätte skönt att bara filura. Gjorde iof klart min MDP mapp så att den beiga skjortan kan beställas :D(jag vet att jag tjaaatar om den där jäkla skjortan)

Skulle träffa herrn men han skulle gå till gymmet så det blev inget med det så jag passade på att köpa lite julklappar. Mamma, Syrran, Jenny, Malin och Sanna är klara så då är det Farmor, Faster, Pappsen och hans tjej kvar såklart Lindas son Anton då :) sen vet jag inte om jag ska köpa till några fler. Får se.
Ringde Jenny när jag gick runt i stan och hon va också inne med sina jobbarkompisar så jag mötte upp henne och vi gick en sväng o letade lite efter nåt som jag kan ha på mig på nyår. Det är fan inte lätt ska jag säga. Det mesta på HM ser ju ut som hej kom och hjälp mig haha massa konstigheter.

Juste det är klart nu att det blir nyår i Åre. Ska bli as skoj. Finnepacket och Natta haha. hon är den enda som inte är finsk, stackaren. näärå ;D

Nu ska jag filura lite här o lyssna på musik såklart.

Yalla bye som dom säger här i förorten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0