Ledig

Nu är det mycket att fylla i här med tanke på att jag inte har skrivit på några dagar och det har vart helt och allt.

Jag var ledig i helgen vilket var jätte skönt äääven om jag var på språng hela tiden det va lite sjukt :P I fredags jobbade jag till 18 fixade mig på jobbet och drog i väg på 360s VIP kväll.
Det var jag Kaaren o Maggan den kvällen o det var skoj. Fick lite ont i fötterna sen bara med mina gröna höga kilklackar men vars fan vill man vara fin får man lida pin typ.

På lördag så sov jag typ till 10 fixade mig och drog iväg till min far för att fira min styvbror som fyllde 8år. Därifrån åkte jag direkt hem till min vän Elin för att förfesta lite med typ 5 andra tjejer :)
Så jäkla rolig kväll fram tills att den nyss fyllda 18åriga tjejen däckade jävligt rejält. Jag hade redan gått då för att jag såg hur situationen artade sig och visst det kan kännas elakt men jag tycker inte om när jag själv gör bort mig och ännu mindre när folk i min omgivning gör bort sig :S :S Jag vet jag är elak.
Hon mådde iallafall bättre dagen efter så det blev inte någon sjukhusgrej av det som tur var.

Sen kom min mor hit för att snylta på lite väskor och tog med sig lasagne . GOTT :)

Killar ni ska bara veeeta vad tjejer pratar om när de förkrökar tillsammans HAHA det kom massa spännande historier. P och Elin hade haft en wild resa utomlands.
Det är mycket man håller för sig själv när man gör knäppa saker  för de har verkligen vart riktigt tysta om vad som egentligen hände där.HAHA. Iof lovade vi flickor som var i Turkiet på semester också att det som händer i Turkiet stannar i Turkiet. Det är bäst så :)


Nu ska jag eata frukost :)
Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0