Rökfri?

Ni såg rätt. ... Har inte rökt sedan iförrigår kväll klockan 19.
Sa ju att jag skulle göra det men kan tänka mig att ingen trodde att jag skulle klara det såhär länge. Jag trodde då verkligen inte det haha. Men jag vet inte känner egentligen inget sug utan det är mer vanan att när du går till tåget så tar du en cigg. När du väntar på tåget eller för att inte tala om en cigarett efter maten HaHa.
Ok nu har jag suktat färdigt.

Pratade med mamma igår och hon försöker också sluta. Hon vart lite avskräckt där eftersom jag har fått det här PPP och 95:% är rökare . Oså sa hon klarar du det ska väl jag också göra det haha. Men hon har rökt betydligt längre än jag och sen snusar hon också. illlllaaaaa.

Jobbar hela helgen som jag säkert har sagt och det är inte mycket att göra åt. Ska passa på och ta en liten dejt imorrn efter jobbet tänkte jag :)
Dennis var inne på jobbet en stund och då frågade han hur många dejter jag går på egentligen för han tycker att jag hela tíden går o träffar massa boys, Och då ska jag förklara mig.
Jag gör det av ren tidsfördriv och vad förlorar jag på att gå på dejt när snubben kan bli den som jag spenderar resten av mitt liv med. Asså om man själv inte går ut och träffar folk kan man inte gnälla över att man inte har vänner eller att man aldrig går på dejt . Ta tag i er själva ;)

Nu sej har diskar o grejjer så se sej litte teeve.

Heippa

Kommentarer
Postat av: -D

skkit bra också när killen betalar också, eller hur ;) du borde göra ett löfte som du typ gjorde med rökningen att du inte rökte på några dar, fast du inte dejtar på två månader eller nått :D du skulle få SPUNK :D haha

2007-04-21 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0