Såja.

Patrik var här nyss och ville lätta lite på hjärtat och sa att det inte funkade riktigt. Han har haft förhållande på förhållande hela tiden och jag förstår att det blir tungt.
Jag blev inte ledsen för jag visste inte riktigt om det var detta jag ville heller. Han är jätte söt och snäll liksom men det känns inte som att det skulle hållt länge med tanke på, som jag sa jag vet inte om det är det jag vill ha. .......
Tjatar ju alltid om att jag vill ha förhållande o grejjer men tror att jag ska fortsätta mitt singel liv. Började vänja mig vid det and I love it måste jag säga :)


Mamma fyllde ju år i mändags så var där och fikade lite. Hon vill ju itne bli firad men jag sa det att nästa år när hon blir fyrtio så ska det bli brak kalas. Varesej hon vill det eller inte liksom. Hon blev glad över Orups nya skiva iallafall. Det var det hon sa att hon ville ha , haha. Enklare så än att försöka hitta på nåt annat.

Är ledig idag men har väl inte riktigt gjort nåt vettigt. Försöker få tag på Jenny och kolla om hon vill promenera med mig. Kanske gå förbi hennes päron och låna vovven :) Lite roligare så tycker jag.

Jobbar imorgon och på fredag sen är jag ledig igen vilken ska bli skönt eftersom jag har långledigt innan jag jobbar 7dagar irad tror jag det blir denna gång :P.
Juste syrran fyller ju år på lördag så ska till pappsen och fira henne innan vi ska iväg på en liten överrasknings grej med henne som innefattar lite mat.
Har lust att gå ut i helgen också men får se om jag lyckas klämma in det på lördag eller om jag hittar nån att hänga med på fredag.

Time will tell


Paj?
    
Nej ett sex-pack!!      
Äppel eller Citron??   
Paj? Paj?     TYP   
(Johan och Lo försökte kränga pajer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0