Detaljer

Hej i stugorna.

Kom hem för inte så länge sedan för att tågjäkeln stod still i Årstaberg pga. polisingripande.
hääääärligt det där måste jag säga. eeeeller inte.

Imorgon ska jag och Tobbe på en rättegång mot praktikanten som stal ur mitt skåp på jobbet.
Det ska bli riktigt spännande måste jag säga. Vet inte riktigt om det är en rättegång sådär eller om det bara är typ förhörsliknande. Men det märks imorrn. Vi ska vara där kvart över 10 på morgonen. Jag är målsägande som det så fint heter och Tobbe är vittne.

OCH imorgon fyller min kära kompis Malin 20år. Hon får gå till den gröna affären då. 
Hon är nu färdig med sin radioutbildning och har flyttat hem hit till Stockholm igen.
Så härligt att ha henne tillbaka.
Vi båda har varit lite dåliga på att höra av oss nu den sista tiden hon var i Båstad men vi vet båda två att vi finns där för varandra iallafall. Tråkigt bara att inte vara uppdaterad hela tiden med tanke på att hon tyckte det var jobbigt där med pojkarna och att Båstad är dött under vinterhalvåret.
Så det blir kalas hos Mallan på lördag. Ser fram emot det. Då får jag träffa Sanna också :D

På fredag är det nog tänkt att det blir krogen med Elin från Södertälje. Henne har jag inte heller träffat på jätte länge. Hon har killen i en annan stad nånstans :P och det känns som att jag inte gör så mycket än jobbar.

Nu är min lägenhet fiiiiiin. Jag är så nöjd och syrran kom hit första gången igår och tittade. Hon gick från rum till rum och bara åååade över att det var så fint här. *stolt*
Har bara en vardagsrums matta och en köksö som behövs av de stora sakerna annars är allt annat bara detaljer som jag säger. Ljushållare, tavlor lite blommor osv...

Kan ju skriva o berätta imorgon hur det gick på rättegången. Har tvättstuga här för första gången på eftermiddagen. Ska bli spännande och se om jag lyckas få igång maskinerna rätt haha.


/eurika

Kommentarer
Postat av: D

Imorrn, har jag också tvättstuga, intressant va;)?!

2007-02-05 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0