forts.

Jag satt och fnittrade lite igår kväll när insider gick på tv. Aschberg är nog min idol.
Aschberg -"Varför har katterna så enormt stora öron?"
Kattdomaren -"För att de kommer ursprungligen från ett varmt land..."
Aschberg -"Men det här är inte ett varmt land, det är kallt så in i helvete här"


Jag vill ha en huuuuund. Fick ju en remiss skickat till Huddinge Sjukhus om att jag ska få gå en behandling som ska ta bort min kattallergi. Måste ringa dit o fråga vad som händer.
Va skönt det vore att bli av med allergin. Det är en tre års process men iallafall. Den ska till typ 90% säkerhet ta bort kattallergin. Hund o lite annat va inte lika säkert eller det finns inte bevisat att folk verkligen har blivit av med det.

Idag är det lön och det betyder att min soffa ska vara betald. Det fixar sig och sen väntar jag på den 28:e så att alla andra räkningar blir dragna och så får vi se hur mycket jag har att leva på =P
Ska iväg till skopunkten nu med min kära mor och checka deras skor. Har inte köpt nå skor på ett litet tag.

Nästa vecka så är jag på B.S.M. kurs och håll för fan tummarna till att jag klarar det helt galant. Alla andra tror att det kommer vara as enkelt för mig att kirra kursen men när the big boss håller på o skrämmer mig sådär börjar man tvivla liiiiiiiite. äh vars fan :D



"Velform borsten ger dig salong looken. Du får även fem klämmor i en härlig färg."
I tvshop så använder de gärna modern läcker och härlig för att verkligen få folk att tro på det. Gör inte det för guds skull

frukost nu. baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0