I'm Back

Nu har jag fått mitt modem o mitt internet började funger igår. Skrev bara en blogg faktiskt har antingen fixat i lägenheten eller vart alldeles för trött för att orka blogga.
Men nu sitter jag här när mamma gick hem till sig en sväng innan vi ska till IKEA.

Vi var ju o storhandlade på IKEA för två dagar sedan och jag köpte det mesta men nu blev det så att draperiet passade inte med mattan så då ska den mattan tillbaka.
Jag hade lite smått börjat planera o ha brunt i köket men fick mina köcksluckor igår och de är typ blå/gråa mer åt det blåa hållet.
Så då ska de två mattorna jag hade tänkt ha i köket också tillbaka. Det får bli vitt o blått i köket. Ganska mörk blå för att det inte ska bli sån stor chock från resten av lägenheten.

Har ett förråd uppe på vinden nu också så det är några saker som har hamnat där. Skönt o ha saker på sin plats. Då är det bara köksbordet som behöver sina ben och kökstolarna från min far.

Men nu sitter mamma o skriver mail till mig o frågar om inte jag skulle diska. HAHA woops. Borde inte ha svarat på hennes första mail.

Tjingeling PLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0