Tavlor

Dagen började sådär asså. va på jätte dåligt humör på jobbet imorse och snäste lite åt Jesper. Men han lyckas att inte ta åt sig o ger mig lite tid sen så vet han att det blir som vanligt liksom. Skönt.

Kom hem och skulle börja fixa med tavlorna för att få upp dem. Fegade så jag ringde min kära mor som tog en promenad och hjälpte mig. Våga börja sätta upp tavlor när man inte ser om det är rakt osv...
På ena väggen blev det massa New York tavlor på måfå. fem av dem tog jag i NY när jag och mamma var där så dom är roliga. Sen är två av dem köpta men större o lite annan stil så det blev coolt.
Men får se hur det ser ut sen när jag har vart o köpt vardagsrums matta är lite tvivelaktig faktiskt mot tre små tavlor som sitter vid soffa. Men vi får se som sagt. De får vara där de är så länge.

Hade inte så mycket mer på hjärtat folket.
bajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0