Family Guy

Dom som var med i Åre och de som jobbar med mig vet vad jag pratar om.
Gå in på youtube och sök på family guy jesus så får ni se. De på jobbet håller på o dödar mig för att jag ska härma den jesus ur klippet. Fast jag är fan roligare än han haha.

Nu har jag jobbat två dagar stägning och imorrn är det samma visa igen. Lite tråkigt att stänga med tanke på att det är lite slött fram tills att det ska inventeras o grejjer men tiden går ganska bra för mig eftersom jag fortfarande känner att jag måste hålla koll på mycket.
Nu är jag inbokad på en BSM kurs den 26 februari och kursen är en vecka lång. Ska bli skönt att ha gått den så att man kan gå vidare i MDP mapparna, Kommer få gå en första hjälpen kurs där också och det är ju as bra med tanke på att det har man alltid användning för sen att man får betalt för att gå den är ju ett plus. Nu har jag fått min löneförhöjning yeeei



Skickade precis ut den här till nåra på msn och måste säga att jag gillade Mickes ord mest då han sa het och anna som sa finne eller galen. hon kunde minsann inte bestämma sig haha 
" Beskriv mig med 1 ord skicka detta till 9 personer och se vad folket tycker om dig! "




Har väl inte så mycket mer att berätta idag till er folket. men catch ya later looooosers
 -ärajka-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0