Karatefylla

Denna helg har jag hållt standard måste jag säga. Fullt upp :D
I fredags stängde jag och det blev prat om att gå ut och ta nån öl. Några var med men tillslut blev det bara jag och Tina. Vi skulle till Söderhof men det var smockat så efter mycket om och men från Tinas sida hamnade vi på 360. Så jääääkla kul. Vi hittade två snubbar som vi dansade mycket med de var skojjsiga pojkar.
Det slutade sen med att jag söp Tina under bordet så hårt. Hon sa att hon inte hade vart så full sedan hon var 16 o det va nåra år sedan               KARATEFYLLA                    
Allt är mitt fel sa hon hela kvällen till mig när hon blev lite onykter.

Jag skulle in till stan med Jenny på lördagsdagen och det gick ju bra när jag var hääärligt bakis. Åkte en sväng senare till stan och därifrån direkt till Tyresö för att fira Farmors födelsedag.
Det var ett överraskningspartaj som pappsen och farmors kompis hade planerat och då hade vi det hos Krista som hon hette. Världens gulligaste dam med jätte grov tysk brytning. Hon skulle minsann gå med mig till bussen för att jag var en sån fin flicka som inte ska gå ensam. Pappsen och de andra protesterade lika mycket som jag och försökte då förklara att jag faktiskt är uppvuxen i Tumba och bor nu i Flemingsberg. Det borde liksom säga allt.
Nä men det är helt sjuuukt så go tant det var. Hon var lyrisk över att alla kom o att träffa mig o syrran som har blivit sååå stora. Hennes tyskte snubbe Wolfgang var också där han va lika skoj han :D

Åkte sen efter middagen till 360 för att dansa med Pernilla och Elin som det var planerat. Elin var lite dragen hon och det va inte mitt fel den gången. Jag har supit henne under bordet förut ska ni veta. Det verkar vara mitt partytrick =P Vi hängde inte så mycket med varann sen utan jag och Jenz kusin klickade lite. vi hade samma tankesätt så hon och jag hängde efter att Pernilla och Elin hade gått hem.

Gick förbi SevenEleven också för att hälsa på den söta. Han blev inte chockad denhär gången utan visste att jag skulle dyka upp. De hade det lugnt på jobbet så vi stod och pratade en stund.
Han skulle sova hela dagen nu så får se om vi hittar på något senare eftersom han är ledig idag :D

Done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0