Lägenhet

YEAH jag är sååååå glad. Kom hem för ett tag sen och såg att jag hade fått ett mail från Botkyrkabyggen.
Har fått en visning på en lägenhet i Tuna som ligger i Tumba :D Har första placering så om jag vill ha den får jag den.
                                                          Så jääääääääääävla skönt!!

Måste ju förstås ringa o be om en tid för visning men ser ingen anledning till att inte ta den. Har sökt så länge och det är en etta. Det får duga och sen kan man söka efter större. JAA kan inte vara gladare just nu.
Sen börjar man filura då på hmm jag behöver en soffa ett köksbord måste få tillbaka min säng av mamma osv osv. Men fick ta av mina europafonder som jag har. Det är typ det som mamma hade i tanke när hon fixade dem åt syrran o mig. Gaaaah nu måste jag planera vad jag behöver.
Hinner inte skriva om min dag på jobbet. det får bli imorrn eller nåt.

YAHOO

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad roligt stumpan!! Du får hålla oss uppdaterade ;0) Puss

2007-01-10 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0