Ta min hand

så går vi med varann.

Nu är jag verkligen sämst på att blogga. Det händer liksom inte så mycket känns det som. Jag är ju fortfarande rolig och det händer grejjer på jobbet men kommer inte ihåg allt haha. Fiskmås

Jesper är iallafall tillbaka från sin semester och han e ju bara fööööör jobbig ibland men en skoj bruuur :D
Nu är det förresten officiellt. Tobbe och Kuljeet ska börja jobba på Tumba och det betyder att Jesper blir ansvarig from. 1 februari. Det är sedan meningen att jag ska bli hans andra/första assistent men det är en liten bit kvar tills dess. Mycket att lära sig men det skulle vara kul, då får jag mer ansvar och lär mig mer saker.
I och med dethär så vet jag inte riktigt vart mina planer om att åka iväg i sommar, och jobba nånstans bara som typ servitris eller nåt, ligger. Allt beror på hur det rullar på på jobbet. Vi behöver personal hihi.

Juste jag var ju på dejt i söndags med seveneleven killen som jag kallar honom haha. Vi skulle bara gå o spela biljar typ men alla borden var tagna så vi tog en fika och kom fram till att gå på bio sen klockan nio. Det var ett tag kvar tills dess så efter fikan spelade vi biljard. Allt på en gång blev det :).
Han är ju uppväxt i Tumba precis som jag och sa flera ggr hur han kände igen mig men inte kunde placera mig. Vi har säkert stött på varann på busshållsplatsen typ och han hade kompisar som gick i Tumba.
Time will tell




gotta' run
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0