Visning

Dagen började bra med en visning av lägenheten. Här ska det gå fort vettni :D.
Den var jättefin och hade sovalkov så att man slipper ha sängen mitt i rummet o har ju balkong oså.Lite dåligt med förvaring men vars fan det går o ordna med hyllor o grejjes :D
Kommer att ta över kontraktet den 1:a februari och vet inte riktigt när jag får nycklarna men kommer tacka ja till den typ imorrn.  Allt verkar redan ordna sig med möblemang och sånt så det här ska gå bra.

Ja som sagt dagen började bra men sen på eftermiddagen då all min livslust slut. Har inte kännt mig så nån gång hittills på jobbet. Skulle vart ledig men tog Carros tid för att vara snäll. Skulle nog ha sagt nej faktiskt men jag kommer behöva pengarna.
Fick sluta tidigare och då åkte jag hem bytte om och bar mig ut för att jogga. Clear my thougts typ.
Joggade till Huddinge och hade ett litet "pit stop" på jobbet sen joggade/gick jag hem.

Imorrn är jag ledig och ska till piercaren för att byta till kortare stav om det ser ok ut sen vette attans vad jag ska underhålla mig själv med fram till halv sju då det är middag för Mia hos Majas föräldrar. Mia åker ju till USA den 20:e för att vara au-pair.
Har inte tänkt dricka eftersom jag stänger både lördag och söndag tyvärr.

Dags för lite mat.

Yiiieeehaa

Kommentarer
Postat av: balina

Hey, har suttit o läst din blogg ett tag ( o inte skrivit nån kommentar) sorry hehe
Hoppas allt e bra med dig. Grattis till lägenheten, fan va kul tjejen. Måste ses snart, dra ut en vända el nåt.

// Carro ( från den tiden då vi smygrökte i skogen bakom skolan) =P

2007-01-11 @ 21:53:33
URL: http:///web.comhem.se/~u44703230/lilli/
Postat av: balina

oj

2007-01-11 @ 21:55:49
URL: http://web.comhem.se/~u44703230/lilli/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0