Vin med Cicci o Malin

Eftersom jag hade börjat min semester och skulle resa o hålla på så kom jag och Malin fram till att vi ska ut och ta något glas vin :) Cicci kom också vilket var väldigt trevligt.
Vädret var bra även om det kom någon regnskur lite då och då. Vi satt precis i mitten av ett parasoll så det var inga problem.
Cicci lyckades ta sönder Malins plånbok och den skulle limmas fast med nagellim vilket fungerade sådär va :P
Hon skyllde på alla utländska mynt Malin hade. Själv tror jag att det var ALLA myntens fel !!

Det blev några glas vin och vi blev sugna på att gå ut och dansa lite. Vi hamnade på en klubb där det var lite segt men ändå helt ok.  Malin går det inte att ha tråkigt med iof så hon lyckades på nååååt underligt vänster få vara ordningsvakt en stund HAHA
Hon fick brickan och frågade verkligen folk om legitimation. Alla tittade lite konstigt på henne eftersom hon stod där i shorts och urringad tröja men vars fan hon hade brickan på sig . Jag och Cicci kunde inte sluta skratta. så jäkla sjukt. Sånt händer inte med någon annan än Malin.
Inte nog med det, hon satt även på nattbussen och läste högt ur sin bok till en man som satt bredvid henne :)

Lägger in några bilder här från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0