Huvudvärk

Nu är jag hemma från jobbet och sitter här och ser på Vänner... Det var en såndär skön dag igen :D
Alla var på jätte bra humör och glada och skrattade massor :D Jag clownade ju lite som jag brukar göra. Dansade min dans i kassalinjen. Väldigt underhållande :P

Men en halvtimme innan jag slutade så fick jag så sjukt ont i huvudet :( Illa illa


Juste igår när jag var ledig så åkte jag in till stan för att möta upp Malin. Åkte in lite tidigare för att kunna jaga jeans som jag egentligen kanske inte har råd med men vars fan Av mina typ 10par kan jag ha två. Inte så kul.
Vart laaagom varmt o klämma på sig massa jeans men jag hittade tillslut ett par från Gul&Blå. Har aldrig handlat jeans där men de satt jätte bra.
Malin behövde hjälp och hitta skor och veeeeeem valde hon till det JO MIG ;D ;D inte så konstigt.
Men vi gick till skopunkten och hon hittade tre par skor som var jätte fina allihopa. 



Nu ska jag äta nånting och dricka vatten o se om huvudvärken går över. Jag gillar inte riktigt att ta tabletter mot nåt som kan vara så fånigt.

Yalla bruschääään

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas huvudvärken släpper! Puss sötnos!

2007-03-28 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0