Bandit Queen?

Nu har det gnällts på att jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag. Men så kan det gå när man har hittat sig en man att umgås massor med ;)

Hmm vad ska jag börja med...
Har vart typ ansvarig nu i en vecka och det har gått bra förutom att löneprocenten är sjukt hög hela tiden så jag kommer väl få höra det sen. Men vi har sålt kasst och sånt har inte jag riktigt lärt mig att förutse och att ge folk ledig bara sådär är jag nog fortfarande lite för feg för. För att ge någon ledigt en dag när det ser ut som att det är många på golvet gör ju att om det fuckar sig så måste du själv ställa dig där och njaaaaaaa jag har mina timmar o jobba sen att man kan ställa upp är en annan sak.
Förresten fick Jesper en liten son som kommer att få heta Noah . How cute ain't that :)

Är fortfarande lite förkyld och mamma tycker att jag ska gå och ta ett allergitest mot pollen gräs och björk. Låter som en smart ide men måste bara ta rumpan till vårdcentralen då.
I helgen så jobbade jag fredag och söndag.
Men det blir nog utgång i helgen så att man får dansa av sig massor. Dammit vad jag längtar. Det får bli sneakers då. Får se om jag hinner köpa nå nya på fredagen hihi.
Har ju inte köpt några skor alls denhär månaden , det är starkt för att vara jag måste ni hålla med mig om. Annars köper jag tre par skor i månaden FFS :P

Och om ni hade tänkt er att inte titta på Yippie kay yei Mother fucker (eller hur det nu stavas) så är ni knäppa i huvudet. Så jäkla skööönt program haha.

nu ska jag fixa klart lite saker som ska vara gjort tills kursen som jag ska gå nästa vecka. Dammit om jag fuckar domhär förberedelserna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0