Melodifestivalen

Finland vinner nog iår igen måste jag då säga. Är riktigt besviken på låtarna som har kommit med. De flesta är allmänt konstiga eller töntiga eller så är det ballader. Och om det är nåt jag hatar är när ballader vinner melodifestivalen. Ok för ballader men inte här asså det passar sig inte riktigt tycker jag inte.

Har bara legat i soffan och degat eftersom jag är förkyld :S Igår jobbade jag stägning och det tog emot som fan eftersom jag mådde riktigt kasst. Det är lite bättre idag men mår inte bra.
Skulle till Kaaren och fira henne och sen gå ut på krogen men jag orkar fan inte det tyvärr :(
Får spara mig till på fredag och festa då istället. Är ledig fredag lördag då eftersom det är Happy Mil på grönan på söndagen så måste jag jobba på vår donken :S

Lite läskigt nu på jobbet eftersom min chef kommer att bli pappa vilken dag som helst . Om hans bebis kommer imorrn betyder det att han kommer vara borta i två veckor och då ska jag sköta allt typ. Beställa varor och liknande. Har ju fått lära mig hur man gör men iallafall. Hoppas på att det inte ska kaosa sig allt för mycket bara :P

Nä ni nu lämnar jag detta. Måste iväg och handla mat snart också.
Go Suomi

Kommentarer
Postat av: -D

dags för lite uppdatering snart:)

2007-05-17 @ 16:34:58
Postat av: yoo n ass

jag håller med

2007-05-22 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0