Don't turn around

Nu har jag jobbat alla dagar men är ledig imorrn och jobbar på lördag och söndag. Inte illa :P
Iof kände jag att jag behöver lite mer timmar den här månaden så jag ringde upp massa sökande idag och ska ha några intervjuer mellan 15-17.
Efter det så blir det att åka till Daniela som fyllde 20 år i veckan wohooow. Fixade så att jag börjar 14 på lördag istället ;) Paartey
Och innan det är det tvättstuga. Fan vad jag håller på och tidsplanerar allt hela tiden :S Och eftersom det är tajt imorrn så måste jag kolla mina kläder redan ikväll haha. Faschinerande att jag inte har fått ordentligt magsår än :s Har haft det vi nåt tillfälle men det har försvunnit sen som tur är. Eller tur och tur, jag fick psoriasis istället och det är inget att hurra för heller ska jag säga.

Jag måste verkligen börja träna ordentligt. Börjar bli lite som jag alltid har sett det töntig med att tycka att allt hänger o bla bla bla. Men seriöst när det gör ont vid "kärlekshandtagen" över att byxorna sitter för tajt då är det fan illa. Har omedvetet börjat klä mig i mörkare toppar/tröjor för att det inte ska synas. Usch vad jag känner mig patetisk när jag skriver detta men jag kan inte hjälpa det. Måste verkligen ta tag i det :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


(Från en sak till en annan som vanligt )
Kanske har sagt detta förut men GW Persson är en av mina idoler :P
Snubben är ju sjuuukt smart och det beror på att han tänker som en mördare/kidnappare/rånare osv. Fatta att han gör sitt jobb genom att tänka som dom haha.
Undra om han skulle kunna begå det perfekta brottet med hjälp av sina erfarenheter och sin förmåga att kunna läsa en människas sätt??
Det ni!

Nu ska jag och min hiphop musik ut och röka lite (bra för hostan som jag har såklart)


Kommentarer
Postat av: -D

lööövehandels e mys ;)

2007-09-20 @ 23:52:37
Postat av: erikaaah

Säääkert dennis!

2007-09-21 @ 11:35:58
Postat av: -D

sääääääkert jaaaa!

2007-09-21 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0