Våld

Satt med mamma på tåget in för att ta en öl tillsammans med henne och hennes herre. Då är det såklart två ungdomar som använder sin mobil som allmän jukebox.
Frågade då mamma om inte det störde henne och det gjorde det såklart. Började då diskutera lite lätt om varför ingen säger till såna människor. För ni måste ju hålla med om att detta bara bli vanligare och vanligare. Tidigare har det bara vart folk som har sjukt hög volym i sina hörlurar eller folk som pratar allmänt högt i telefon ,för att de tror att det inte hörs annars.
Men vi kom då fram till att anledningen till att ingen då vågar säga till personer som inte orkat inskaffa sig hörlurar för att lyssna på musik egenom, är för att nu för tiden är oprovocerat våld helt sjuuukt vanligt.
Människor är rädda för att denne kanske har en kniv i fickan och bara hugger dem utan att tveka. Jag kan förstå detta absolut. Se bara på de som vart så misshandlade (kommer inte ihåg om nån avled) pga att ha sagt till en annan att inte urinera vid en port inne i city.
Antingen blir folk mer koko i huvudet nuförtiden eller så uppmärksammas det bara mer i media??



Nog
  med mitt filurande and back to me .
Har vart hemma från jobbet två dagar pga förkylning. Jupp jag har vart töntig men har mått prutt om jag får uttrycka mig så. Var på arbetet idag från åtta till ett för att sedan ha möte från två till fem. Alltid lika spännande med möten eftersom det är saaammmaaa saker som tas upp. Kan iof bero på att det inte blir någon förändring på vissa ovanor. Men vi får se hur länge jag blir kvar efter att ha kanske blivit överkörd av the boss när jag väl har tänkt ta upp en löneförhandling efter två år och två månader(hör och häpna)

Helgen blir spännande med tanke på att det är fullspeckat schema för min del. Jag ska vara här och jag ska vara där samtidigt känns det som. Ska på lördag köra ett race från tumba till tyresö för att åka tillbaka till tumba för att sedan fortsätta med pendeltåget till sööödertälje. DAMN
Ååååka pendeltåg, jag är en looser baby, jag har inget körkort. Nope and I have to do something about it!
Sen ska jag även försöka fixa min tatuering så fort som möjligt när det gäller pengar såklart och även se till att tillochmed börja träna på gym. wohoooow.

But hey det är en dag imorrn med. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: -D

det känns som attd et ända ni göra på era möten är att snacka skit och fika:P
Länkar tills du fixar din tattoo , tror den kan bli riktigt snygg faktiskt:)

2007-09-13 @ 22:15:44
Postat av: erikaaah

Hahaha nä det är inte bara det. men så spännande tycker jag inte att det är liksom :P
Såklart det kommer bli fffeeettt nice ;) Måste bara fixa cash man :P

2007-09-13 @ 22:29:34
Postat av: -D

pengar är ju inge problem erika, du är säker miljonär ;) right?

2007-09-13 @ 23:16:04
Postat av: erikaah

YEAH SURE!

2007-09-14 @ 14:21:11
Postat av: Cris Design

oj va du planerat=) *kastar kudde på*

2007-09-14 @ 23:47:01
URL: http://crisdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0