Nu blir det det :)

London med mamma o syrran i början av juni :)
Och sjukt billig blev min biljett 238 :- :P Mamma betalade 1500 för sin o syrrans biljett.
Så nu blir det bara för mig att inte shoppa hemma så att jag kan shoppa där om jag hittar massor. Det har jag gjort dom 2 gångerna innan så det lär inte bli några problem denna gång heller :)

Och som alltid vet jag inte riktigt mer vad jag ska berätta för er förutom att jag jobbar :P Men det betyder också att jag får cash cash cash :)

Det är tänkt att detblir utgång på lördag med Tiina och Linda, ser fram emot det har inte träffat dom på jätte länge så vi kommer nog ha mycket att prata om sen är dom väldigt roliga människor.

Nänä nu ska jag till arbetet ..jobbar mupp tid som jag kallar det 11-16 :) skönt hoppas bara att jag får ta in varorna så att det blir ordning på lager roatationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0