Läkaren o möte.

Har fått veta nu att jag har vart dålig på att uppdatera men har haft fullt upp med att vara trött efter jobbet :P
Igår somnade jag innan tio och vaknade till liv nu vid sju. Kanske har lyckats sova in timmarna jag missat?

Det som har hänt är att jag en dag har sett ut som ett stopplyse efter att ha solat på ett bra solarium och jag har köpt en dammsugare :P
Spännande värre liksom.
Juste jag har skaffat hemtelefon. Lite bara för att ...och om man skulle behöva ringa någon kundtjänst så slipper man göra det på mobilen.

Idag så har jag bytt bort min tid för att kunna gå till doktorn och be honom titta på min tå. Har gått och haltat nu i en vecka minst och det börjar bli lite jobbigt eftersom jag måste röra mig mycket på jobbet.
Efter det så ska jag till jobbet på ett ass-möte bara.

Imorn ikväll åker jag på en Mariehamns kryssning med min mor och 6st av hennes kompisar :) Det ska bli sjukt roligt faktiskt. Äta buffe och dricka lite alkohol. Det lär inte bli en lugn kväll/natt med alla dom "kärringarna" hihi :P

Sen är det bara en vecka kvar till GbG :D !!

 

  ps. idag är det en vecka och en dag till 5 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0