Fashion against Aids

Idag kom mina Fashion against aids kläder från HM :) :) Lika spännande och nu gillade jag dessa plagg aaa mycket så det var ännu roligare att öppna paketet :)

Innehållet var: (kommer inte ihåg vem som designat :P)
En grå herr hoodtröja
Linne "Love is my religion"
Linne med den uträckta tungan
Två vanliga toppar
Sen fick Joonas Timbalands T-shirt för att jag är så snäll :P

Imorrn kommer Joonas hem Whiee säger jag bara. som jag har saknat den mannen :$
Tyvärr är han i GBG och jobbar idag när det är hjärta dagen men men jag tog en härlig dusch och fixade naglarna medan jag tog ett glas mousserande vin. lite mysigt det med.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag utan att fokusera för mycket på att man är singel eller liknande.
Jag ser det hellre som en vänskaps dag, det heter det på finska iallafall :)

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; det värkar fan skojj! :) tack så mkt, hoppas du hade en mysig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 22:00:47
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0