Helsinki kryssning

Borta bra men hemma bäst som man typ brukar säga. Det är iallafall skönt att ligga i sängen efter en kryssning till Helsingfors med min kära mor, hennes kille Janne och min bästa vän Jenny :)

Party party blev det när vi åkte dig. Jenny och jag ääägde dansgolvet och hade sjukt roligt det var tillochmed så att det var riktigt tråkigt att discot stängde för att vi hade så roligt. Mamma och Janne var karate så dom var inte så roliga och dagen efter fick vi veta att dom hade gått och lagt sig redan vid tolv.
Väl framme i helsingfors så sov jag och Jenny ganska länge och den gick vi på stan för att äta.
Allt gungade. Helt sjukt vad det gungade i Hesa ;P Det är jag och Jenny som fattar. Men det kommer från att det gungade mycket när vi åkte dit. Det var iof iiingenting jämfört med resan hemåt. Då var det så stora vågor att det var sjukt. Man tror ändå att ett så stort fartyg egentligen inte ska reagera på vågor men icke.
Vågorna gjorde iallafall mamma och Jenny så sjösjuka att dom orkade inte parta så det blev några öl och nåt glas vin för mig och sen sussa.
Stormen som var gjorde att vi var två och en halv timme sena så istället för att vara i Sthlm tio i ett var vi i hamn halv ett ungefär.
Erika aka pucko hade gått med på att jobba nu på kvällen också och det var ju lättare sagt än gjort när man var schleten. allt gungade här i Sthlm också. Helt sjukt :P

Saknade min man så mycket att det vart lite stört men det är ändå lite härligt att känna en saknad. Det betyder något bra att man gör det. Jobbiga blir ju att han nu på kvällen när jag jobbade åkte iväg till Skövde för att jobba. Han kommer hem på tisdag kväll så jag ska väl fixa nåt gott att äta och bara myskväll tillsammans.

Nu har jag skrivit för mycket och behöver verkligen sova. Gonatt peeps

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du haft en bra helg! :)

2008-02-03 @ 23:07:40
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Janne Kihlström

Mamma och Janne var \*/ karate så...

*******************/PÅ\*********************

*skikar ett ord, så att meningen blir komplett... "- Kom, Plätt!"* Men det blev la pannkaka av ett i alla fall!? ;o)

2008-02-27 @ 07:51:07
Postat av: Janne Kihlström

STAVVNING!

2008-07-01 @ 02:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0