Stan med mor min

Idag så var jag ledig och skulle åka in till stan hade jag planerat. Hade en liten önskelista i huvudet på vad jag kan tänkas vilja ha :P
Min kära syster skulle följa med mig eftersom hon letar efter Adidas jacka med reagge färgerna.(Någon som vet någon butik i Sthlm som har den?)
Ringde henne vid sådär halv elva då väckte jag henne och hon skulle minsann inte med så mamma fick för sig att hänga med istället :)
Det är väldigt skoj att hänga med min kära mor . Vi gick runt vid Hornsgatan sen Västermalmsgallerian. Efter det var vi så hungriga och min syster var ju kvar hemma så vi åkte hem hämtade henne och bilen och tog oss till Skärholmen. Åt och shoppade lite till :) Sist vart det Maxi eftersom jag inte har någon mat kvar hemma i slutet av varje månad, det slår aldrig fel.

Men jag köpte iallafall tre par skor, två kepsar, en klänning, en väska, en kavaj och massa annat smått typ strumpor och halsband osv. . Är jätte nöjd med allt och det bästa är att allt var relativt billigt. Rea får ej underskattas ;)

Kort och gott idag för nu ska jag sova.. Ensam inatt eftersom Joonas skulle sova i Väsby.
Har saknat den mannen så sjukt mycket och är glad över att han är i Sthlm denna vecka. puss på dig åsna.

Gonatt peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0