En söndag, som den ska vara.

Imorse fick jag sova ut vilket var ett tag sedan. Men planen var faktiskt att jag skulle gå ner till gräsmattan på gården och sola lite men det gick sådär med tanke på att det är jätte molnigt och blåsigt ute.

Klockan två är det dags för tvättstuga, kan ju säga att det behövs haha. Lakanet som snvänds nu är liksom liiiite för litet men man ska ju ha lakan så då får den vara liksom :P Och lite allmän städning ska fixas.

Veckan som kommer är sista veckan innan semestern. Den kommer kännas med tanke på att jag kommer jobba 6dagar av 7 och en av dagarna är ett 9 timmars pass. Tar emot bara man tänker på det men det är väl bara att rycka upp sig :P

Nu ska jag fortsätta lata mig och mysa med Dennis fram tills att det är dags att tvätta . bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0