Kursvecka

Halloj nu har jag vart så dålig och inte bloggat på ett tag även om det har hänt grejjer :P

Har vart på en kurs måndag till fredag. Effective Management Practices. Orkar inte gå in mer på vad den innebar men typ att bli bättre chef :)
Eftersom jag inte bodde på hotellet så var jag inte varje kväll med mina kurskamrater men nån kväll hängde jag med dom. Vi hade ju middag inne i stan då åkte jag med dom till hotellet så satt vi där ett tag.
Sen var vi på Heron City också en kväll.
Två grejjer som sas väääldigt många ggr under veckan:
" Om jag kommer in? Jag kommer knappt ut!" (emelis favorit :P)
"Akta dårarna, dårarna stängs"


I fredags så ville jag ju fira att jag då hade gått klart kursen och antagligen klarat provet helt okej så jag åkte hem till Jenny och Joni o drack vin. Vi drog fram Monopol spelet. Det var inte igår vill jag säga.
Sen när Erika fått i sig lite alkohol så blir hon sååå sugen på att dansa haha. Fick tjata lite på Jenny sen hängde hon med mig ner till Tb's bara.
Dogge var DJ så det var bra musik faktiskt, dansade fan hela tiden :)

Det var väl inte så mycket mer än detta just nu, jag kommer säkert på något mer nån annan dag :P
nu är det bara två dagar kvar seeeeen ska jag gadda mig whiie !!!!!

Snart jobba.
erikaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0