Lördag morgon

God morgon allihopa :)

Vaknade för ett tag sedan och det är altid skönt att inte vakna till väckarklockan.
Igår gjorde jag månadsarbetet igen med Jesper så vi var klara typ tjugo över 12 inatt.
Jag skulle ta sista pendeln hem och det gick sådär med tanke på att tåget vart 40 minuter försenat pga vandalisering på tåget. Så jag tog taxi och hoppas på att få tillbaka pengarna för den resan men jag måste hitta sej på lite krejjer tror jag .
Ikväll så ska jag jag parta med mina finska vänner och det ska bli riktigt skoj. hoppas att alla är party sugna :) Det blir Colosseum i Tumba så ingen Wow upplevelse men det är kul om man är några st :)

Snart måste jag börja städa. baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0