Ett värmeskåp

... som börjar ge upp är alltid lika spännande.
Ibland är man för jäkla pantad. Alla har klagat på att värmeskåpet lukar lite brännt ibland men va fan säkert lite brödsmulor som åkt ner där osv osv. Meeeeen idag klockan 10 så säger det puff observera inte pang utan puff och så slocknade värmeskåpet . Läsktornet fick också för sig att lägga ner en stund då men det var ett mindre problem. .
Själva situationen däremot blev lite jobbig med tanke på att man ska ju fortsätta servera hamburgare och det kirrade jag även om det kanske inte är så jäkla okej men va fan det var den enda lösningen. Att ha dom på en hylla i PF bingen :P
När service killen sedan kom och kliade sig lite i huvudet över vad som hade hänt så hittade han ju sedan kablar som hade brunnit och därför la värmeskåpet tillslut av. Väldigt smart, med tanke på att jag inte riktigt vet hur jag hade reagerat om det hade börjat komma lågor ur värmeskåpet.
Ser scenariot framför mig och det är ingen vacker syn ska jag tala om för er :P haha

Imorn och på onsdag är jag ledig och hade tänkt gå upp till mamma och sola lite men som det verkar nu så kommer det inte bli särskilt varmt and that sucks dammit!
Men när mamma har vart hos sin sjukgymnast så ska vi åka till ElGiganten så ska jag köpa mig en ny tv, en extern hårddisk och ett minneskort till mobilen.
Jag slår på stort när jag ändå håller på för har faktiskt inte köpt några kläder eller skor dhittills bara för att kunna göra detta. Duktig idiot :).
Bättre att lägga allt på "en" betalning än att dela upp allt i olika köp kändes det som och jag betalade av min mobil nu också så nu är den min och inte mammas :)

Nä nu ska jag ringa och säga gonatt till Dempan :) och sedan är det dags att sussa ändå :)
puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0