. Kväll .

God morgon folket.
Jag har vaknat bara för ett litet tag sedan och snart ska jag lägga mig och sola lite :)
Vid två sen så ska jag och syster åka till pappa i Tyresö. Måste verkligen komma ihåg Antons LEGOså att han får sin födelsedags present nån gång :P

Igår åkte jag och Dennis till Elgiganten och jag skulle då köpa en platt-tv och ett externt minne till datorn.
När jag hade valt ut vilken jag ville ha så kom ju frågan hur stor är väggen. HMMMM Ingen aning vilket var lite klantigt . Man kanske skulle ha mätt väggen för att se så att det verkligen får plats med 40 tums tv :P

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer jag vill ju gå ut men idag är en sån dag då man igen känner att man inte har några vänner för alla är trötta eller har inga pengar osv osv osv . BORING!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är alltid välkommen till oss =)

2008-05-09 @ 09:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0