En vecka kvar!

Hur känns det?'
Det känns läskigt men samtidigt skönt. Det känns som att det har blivit en alldeles för stor trygghet på Donken vilket egentligen inte är negativt men jag vill göra något nytt och det här blir nytt.
Jag är sjukt nervös över att börja jobba där men nervositet är positivt. Det svårast är alla sushi sorter som finns och hur man får kombinera och hur man inte får kombinera.
Nya rutiner, nya ansikten och en tystare atmosfär att arbeta i känns ganska skönt :)
Oroar mig inte så mycket för lönen, jag får helt enkelt ta det och få det att gå runt iallafall.

Har sjukt ont i huvudet nu men ska väl ta en alvedon och en kopp te snart.
Dennis är i Strängnäs hos sin mor ikväll och kommer hem imorn på eftermiddagen någon gång. Det gör inte så mycket jag jobbar ändå men det är stört hur van man är att ha en person bredvid sig på kvällarna och nätterna. Sen när man inte har det en kväll så känns det konstigt :S

Jag återkommer lite senare med en tanke eller två. Är riktigt sugen på te :P
Dricker Tropical Fruits typ alltid. Har ni någon favoritsmak på te?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jasmin te :D

2008-11-15 @ 07:42:15
URL: http://www.metrobloggen.se/louiseT
Postat av: teresa k

green chai..

2008-11-15 @ 10:53:31
URL: http://stoockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0