Funderingar om julklappar!

Bara för att man ska känna sig ännu fattigare så är det ju dags att börja tänka på massa julklappar till både den ena och den andra . Jag är ganska duktig på att börja planera folks julklappar i tid och ger folk hellre något de vill ha och att de vet om vad det är än att de får något helt random.
Jag är sån sjuk materialist som de flesta som känner mig vet så jag måste alltid tänka extra mycket på vad jag skulle vilja ha. Det jag egentligen vill ha är de blåa Reebok skorna, en väska och en ny Adidas track top.
Men jag vet minsann att i min släkt är det helt uteslutet haha :P Varför tror ni att jag äger en mixer som jag aldrig använt och en toastmaskin som ligger i skåpet bara för att egentligen :P Menar då inte med detta att det är dåliga grejjer. Absolut inte men ändå ! Så funderar helt enkelt fortfarande på vad jag ska komma på för grejs jag skulle vilja ha. Typ presentkort på IKEA fungerar alltid med tanke på att det behövs nya kuddar och lakan i hushållet.

Vad önskar ni er i julklapp?

Kom hem från jobbet för ca. en timme sedan så det är nog dags att krypa under täcket bredvid min man snart känner jag. Och imorn jobbar jag på det nya jobbet. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0