Helg och nytatuerad! :)

God morgon.
Idag är det jäääätte mycket snö ute och det bara kommer mera hela tiden. Känns konstigt och jag hatar snö men det är ju fint liksom när det är såhär. Inte när det är slaskt och grejjer.

Igår så var jag och blev tatuerad hos micke igen :).
Jenny var med som sällskap och hon hade minsann picknick med sig. Men vad ska jag säga när en gravid kvinna är hungrig eller sugen på något hela tiden :P
Jag kommer lägga upp foto på hur det ser ut sen när den har läkt.

Efter tatueringen gick jag och Jenny runt en timme i stan och sedan skulle jag till det nya jobbet och gå egenom det sista med leverantörer och grejjer innan tjejen jag ska ta över slutar.
Seeeeen åkte jag hem och åt middag med min kära. Vi var en sväng hos Jenny och Joni också för att hämta en platta öl och lämna Wii network sladden till dem så att dom får ner lite spel :)


Nu ska jag äta frukost sen ska vi iväg till Kungens Kurva och Skärholmen Centrum.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: din kära.

du är min kära

2008-11-22 @ 10:32:43
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0