Ny arbetsplats

Igår jobbade jag min första "riktiga" dag på min nya arbetsplats.
Det känndes sjukt bra men det var lugnt så jag hade väl lite tur :P
Idag jobbar jag bara till klockan 14 sen så ska jag möta Jenny för lunch och efter det ska jag iallafall gå runt lite i stan och inhandla det jag vet att jag ska köpa till vissa människor. Hoppas att Jenny kan göra mig sällskap :)

I lördags när jag och Dennis åkte till Kungens kurva så köpte herrn en ny dator :P Den är fett snygg och fett bra. Iallafall när man jämför med min skruttiga haha. Vi började med att kolla på en film på datorn fast genom tv:n det var så sjukt skönt.

Nu ska jag äta frukost och sen är det dags att hämta tvätten.
Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0