Sista lördagen

På donken iallafall och det känns bra nu... Det var en kaosad dag med tanke på att jag varken hade en stark kassalinje och inte heller ett fulländat kök. Så det kändes som att jag räddade det ena eller det andra hela tiden :S
Och imorse när jag kom så pekade Steve på dörrarna till restaurangen och jag fattade först inte vad han höll på med men såg sedan att 2 rutor var trasiga.
Hade inte hört något från skiftet igår så det måste ha hänt på natten nångång och inte mycket med det men när vi sedan kommer in på restaurangen så är det verkligen glassplitter typ ÖVERALLT i lobbyn :S
Så jävla surt men jag och Steve tog varsin sop och började skyffla upp glaset och det var ett svettigt jobb. Man hittade liksom helatiden mer vart man än tittade.
Jesper ringde till värktarna i centrum och undrade om dom kunde förklara vad som hade hänt och det kunde dom. Det handlade om att en yngre man hade fått för sig att slå sönder fönstrena med typ ett järnrör och sen skulle han minsann springa och gömma sig. Men polisen kom sen och grep honom och det skrevs en anmälan på det.
Att man orkar ta sönder nå fönster. Vad vinner man själv på det och om han nu ville in på resturangen vad hade han tänkt hämta där då :P

Vad ska jag hitta på nu då?
Har liksom inte så mycket mer att berätta eller så. Får helt enkelt avsluta här och dricka mitt te :) Väntar ju på att Dennis ska komma hem från Strängnäs snart :) whiiee

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glassplitter e asjobbigt, ni hittar nog fortf mer om ni kollar runt.. :P Tar aldrig slut.. :(

2008-11-17 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0