God morgon.

Nu har jag ätit frukost och sett reprisen av Top Model på tv som jag alltid hinner se innan det är dags att börja dra sig till arbetet.
Igår var en skön dag på jobbet och jag hoppas att denna dag/kväll blir likadan med tanke på att cheferna har medarbetarmöten på restaurangen.
Vi är tre som stänger också så det är lite lyxigt, händer inte allt för ofta :P

Jag älskar min nya vinterjacka. Den är såååå mysig :) Vill ha på mig den snart men hoppas ändå inte riktigt än på att det ska bli så sjukt kallt haha. Men gillar inte vädret nu heller. Det är så deppigt när det blåser och halvt som halvt regnar :S

Nä nu ska jag duscha och sen klä på mig.

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0