Ledig idag också :)

Jag har vart ledig i helgen och idag.Det har vart sjukt skönt. Men resulterar i att jag jobbar i helgen nu istället :P

I lördags så var jag med Elin, Pernilla och deras vän Malin. Det vart lite mycket drucket men jag hade trevligt iallafall.

Min tå mår bra nu och jag har slutat att gå runt och halta vilket hade blivit lite av en vana kände jag men nu får det vara nog och nu vill jag aldrig mer ha nageltrång. Så roligt är det inte!

Kom hem från stan nyss var en sväng och gav ut mitt CV i några butiker så hoppas väl på att få något svar iallafall. Helst från FootLocker så ska ringa imorn och bara presentera mig för chefen var inte där idag.
Och om en timme så har jag tvättstuga sen är det inte lång tid kvar tills Dennis kommer hem :)


Bajj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0