Nu har det shoppats :)

Igår så var jag och Dennis lite bakis
men det stoppade oss ändå inte från att åka in till stan och handla lite som vi hade planerat :)
Vi började i Huddinge och köpte min fina jacka på Best of Brands :)
Det blev en brun Boomerang jacka. Jag är så sjukt nöjd den är mysig.!
Sen åkte vi in till city och fortsatte handla. Vi köpte varsitt par skor och nätkabel till Wii . några andra små saker också men inte lika viktigt haha.
Men nu väger visa kortet lite mindre det är skönt :P Eller inte men iallafall. När vi kom hem lagade vi mat och mös massor i soffan. Skönt att kunna ha såna dagar!

Festen som jag och Natalie åkte till i lördags sög balle och Natalie blev av med sin jacka så det var ett riktigt fiasko men inte trodde vi att partyt skulle vara slut bara för att klockan hann bli 23. Men då drog dom flesta eller så låg dom ute i gränden alldeles för fulla. Piiiinsamt!




Måste bara ta upp för att lätta lite på hjärtat att vänner man tror är ens vänner kanske inte alls är det. Fick det bevisat igår när jag får höra att tv personer ska ha gått och sagt till en annan person att jag har sagt något som jag inte har sagt!
Ska inte skitsnack och skvaller bland vänner sluta när man iallafall fyller 18?
Om det kanske inte gör det för andra så hade jag verkligen trott att mitt umgänge ,som jag har känt sen jag började första klass och var 6 år gammal, skulle vara mognare än detta.
Jag blev först arg. Jag blev arg över att jag inte kommer ihåg att jag skulle ha sagt detta som dessa personer säger att jag har sagt. Sedan blev jag ledsen. Sååå sjukt ledsen över att människor som jag har litat på i så många år gör en sånhär sak mot mig.
Jag har inte sagt det som det sägs att jag har sagt för jag vet inte att det är så!!  Skulle jag ha sagt det så har jag sagt att jag tror att... Det är en jävla skillnad på att veta och att tro. Och tro får man göra hur mycket man vill.
Nu är det så att jag inte ens tror detta som har sagts!

Kommentarer
Postat av: Paulize Konstblogg

Låter rörigt det där =/

2008-10-27 @ 15:43:25
URL: http://paulize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0