Pannkakor

Helt vanlig vecka är vi inne i nu och det har väl inte hänt något speciellt liksom. Antar att det inte kommer göra det heller. Men Dennis åker till Göteborg i helgen så det är lite tråkigt faktiskt men sen kommer han hem igen juuu :)

Jag känner verkligen att jag valde sjukt dålig tid att söka nytt jobb på. Det kommer bli ännu värre på arbetsmarknaden också men jag hoppas det gör jag verkligen. Jobbigaste är att stå på jobbet varje dag och inte riktigt känna sig motiverad. Då blir nästan allt jobbigt eller tråkigt eller hur jag nu ska uttrycka mig.
Allt är inte hemst men som sagt har jag tappat motivationen som jag har haft hittills.


Nu ska Dennis få steka lite pannkakor till mig för dom var såååå goda senast han gjorde <3

Spela lite Guitar Hero måste jag ju med :P!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0