Sticka en halsduk :)




Jag ska snart börja sticka på två halsdukar.En röd till mig och en svart till Dennis :)
Får helt enkelt sätta fart så att jag kanske blir klar till jul :P haha.
Har ju stickat en vit åt mig själv och den är så sjukt mysig så måste bara ha flera :)

Intervjun gick as bra och hon ville ha mig typ direkt bara det funkade när jag hade provjobbat.
Känns jobbigt bara eftersom hon har jätte höga förväntningar på mig men det kommer ju göra att jag inte vill göra henne besviken även om jag inte känner henne eller dom andra där.
Tror detta kan vara bra.

Mena nämnde på jobbet att jag var på bra humör på jobbet idag, och det var jag verkligen. Förra veckan var helt katastrofal. Mitt humör kan verkligen spåra ur lite då och då och det är pinsamt som fan. Men som jag säkert har skrivit förut i bloggen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt det :(

Nu får det vara nog för dagens filurande även om det inte vart så mycket nerskrivet.
Vill krypa ner i sängen med Dennis istället :)
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0