Tuff vecka och än är det inte över :(

Idag har jag avslutat min fjärde stängning denna vecka. Stänger imorn också och jobbar 11-16 på lördag. Hoppas på att få pyssla med barnen då :) Brukar inte få göra sånt eftersom jag oftast kör skiften på alla familjefester som vi arrangerar.
Efter jobbet sen så ska jag och Dennis städa upp i hans lägenhet så att Mena kan flytta in där.
Dennis ska ju bo hos mig verkligen på riktigt nu i nån månad :) Inte så nytt eftersom vi bor hos mig annars också men nu är det på papper att vi provbor som sambos ;)

Sen på lördag kväll har jag lovat att vara med min bästa vän Jennypää. Får se vad vi hittar på men bestämt att vi ska ses har vi iallafall gjort. Det är typ så man får hålla på när man jobbar mycket.

Har kanske 30 sidor kvar av min bok som jag läser och det är så spännande nu att jag håller på att missa min station när jag åker tåg. Blir lika irriterad varje gång jag inser att jag måste gå av snart !!


Ser fram emot söndag då jag har Dennis för mig själv heeeeeeela dagen!!

puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0