Hemma från Gbg

Igår kväll kom jag och Dennis hem från Göteborg efter att ha vart på Dennis pappas och Evelyns bröllop :)
Det var sjukt fint ute på ön och brudparet var så coola. Har säkert nämnt att Evelyn hade en svart korsettklänning, sjukt snyggt :)
Sen på kvällen så var det party på hembygdsgården. Lyckat med mycket alkohol och fina tal.
Promenaden hem var mer spännande genom skogen där vi inte riktigt hittade men vi kom rätt iallafall. Klackarna fick jag hålla o handen efter ett tag för att det inte skulle ta två timmar att gå hihi.
Dennis släktingar hade tydligen tyckt jätte mycket om mig och det gör mig så sjukt glad eftersom jag tyckte mycket om dem med. Alla var så söta och as roliga typ hela tiden :) Ser fram emot att träffa dem alla snart igen.

Dennis blev av med sin tatueringsoskuld där nere också. Han skrev alla sina syskons namn på benet fast Jennifer får vänta en stund för att Dennis rakade av sig ett hudlager när han skulle raka benen . Jag tog över rakandet efter det ;)
Jag ska också tatuera mig igen på torsdag and It's gonna be greeeeeeejt ...I can't wait!

Har inte så mycket mer att berätta just nu och får fixa nåt foto sen från bröllopet.
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0