Måndag med möte

Idag skulle jag ha vart ledig men stormötet flyttades till idag så ska gå på det vid halv ett.
Innan det ska jag iväg på en grej som jag inte kan prata om just nu men om en vecka kan jag nog göra det :P

Har lagt upp foto på fåglarna som jag tatuerade in på Facebook nu så ni som är vänner med mig där kan ju slinka in och kolla läget.
Mamma tyckte ännu en gång att det räckte nu men näää det gör ju inte det :P

I lördags så var jag ute med Sarah och Cissi.Det fick bli Klickis eftersom det var deras sista dag innan de stängde. Det var roligt och vad jag vet hade damerna också roligt, Alla blev väl lite glada i hatten men inte överdrivet.
Dennis umgicks med sina boys och drack öl med dom på lördagen. Han var inte heller särskilt nykter när han hade åkt hem haha.

Så igår när vi vaknade så mådde jag piss och Dennis var hur pigg som helst men han började må lite dåligt senare :P Vi spenderade dagen i sängen förutom när Dennis gick en sväng till centrum och sen när vi åt på Tuna Pizzan.
Det var riktigt mysigt att bara vara på det där viset. Vi har haft allt för få såna dagar när båda är lediga och verkligen inte har någonting inplanerat.

Nu ska jag planera vad jag ska göra med min lön :P Hittade nämligen ett skrivbord för laptop som sätts upp på väggen. Den var jätte fin så sådan ska jag ha :)

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0