Bless the sun

Idag arbetar jag bara till 14 sååå skönt men sen har jag två intervjuer så det tar sin lilla tid iof men även om det var ledighet under påsken känns det som att jag har jobbat heeela tiden :S
Efter allt tjottahej ska jag åka till Tälje och fika med "Palle" denna gång får det bli av liksom :)!

Måste äka takten här hemma nu för ska gå till HM och testa en tubtopp så att jag vet vad jag har för storlek och sen beställa i alla färger från hemsidan hihi. Som jag har jagat tubtoppar och nu kommer dom :) Det kommer endast användas tubtoppar i sommar :) Fiiiiint!!


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jeii tubtoppar! :P



Det jobbiga va bara att det tog typ 2h dit.. men det va värt det, liten utflygt.. :) Jackan kostade 350:- Det är en tajtare modell.. Ähh du får se den nån dag här.. :)



Mm hunden lär ju sig inget av det.. stackarn.. (flatut)

2009-04-15 @ 10:20:06
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0