Det gick sådär.

Jag skulle blogga från mobilen igår kväll när jag hade lite tråkigt men råkade komma åt någon knapp så att internet stängdes ner. Orkade sen inte starta det igen :P Satt istället och skrev in typ mallar för alla bokstäver, siffror och tecken för om man skriver sms eller så förhand på telefonen.
Det var underhållande men det blev lite irriterande när man skulle göra t.e.x. "( ) "då börjar den tjaffsa om att det är för likt " l ". Jaha men va fan jag försöker göra bågarna böjda men den tjatar iallafall om att det är för liks så jag fick överdriva ganska mycket när jag gjorde bågarna. " / " var inte heller det lättaste haha :P

Gårdagen var chill. Efter jobbet var jag och lämnade en kopia på mitt donken schema till Fenix sen Hötorget för att köpa en "servitris plånbok". Trotsade vädret och gick sedan därifrån till Centralen för att  möta upp min syster och min far för en fika. Det är inte varje dag vi tre tar en fika alldeles ensamma. Annars är det någon annan släkting eller någons respektive med så det var väldigt trevligt att bara sitta och prata så. Jag trodde nästan far hade någonting jätte speciellt att berätta för att han minsann tog sig in till staden bara sådär :P Men nä bara allmänt prateri :)

idag måste jag verkligen dammsuga. Katastrof. Jag tar liksom inte tag i det bara och har sagt att Dennis inte får göra det för jag ska minsann göra det !!

Dagens middag blir en typ låda med ris, kassler, curry sås och banan. Mmmm GOTT ( Dennis är skeptisk :P)



xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bananen förstörde ju allt.. blähh.. frukt i mat yök.. ;) Va tyckte dennis då?

2009-04-22 @ 23:15:04
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0